środa, 6 listopada 2013

Rozdział 12

Oczami Anabell
-No Sami tylko jak będzie dzidziuś to ja niańczyć nie będę ostrzegam- siedzieliśmy przy stole w restauracji jedząc śniadanie a ja droczyłam się z Sam ale szczerze mówiąc to prawda co mówię bo nie lubię dzieci oczywiście chce mieć swoje i będę je kochać najbardziej na świecie ale na razie mam moje duże dziecko Nialla.
-Ej co ty masz do dzieci?- moja przyjaciółka była chyba zdziwiona z moich słów
-Po prostu mam młodszego brata co wcale nie jest fajne całe dzieciństwo się nim niańczyłam. Teraz nie lubie dzieci no chyba że będę miała swoje to zmienia postać rzeczy- wytłumaczyłam im wszystkim powoli i wyraźnie żeby ogarneli
-Aha, no nie ważne teraz szybko się zbierać bo zaraz masz nagrania do teledysku- wtrącił Niall
-Poprawka my wszyscy mamy nagrania bo tak się składa że jak byście mnie dokładnie słuchali to byście wiedzieli że wy wszyscy też wystąpicie w teledysku- uśmiechnęłam się szczerze a oni otworzyli usta ze zdziwienia
-OMG nie wieże!!! czego wcześniej nie powiedziałaś? muszę się wyszykować jak ja wyglądam- powiedziała szybko Sam, wstała od stołu i pobiegła do windy a za nią Harry
-no dobra ona chyba nie wie że tam będą stylistki no cóż a teraz ja i Niall pójdziemy do pokoju się przebrać- powiedziałam spoglądając na mojego ukochanego
-ej ja jeszcze jem idź sama ja zaraz przyjdę
-o nie kochany ty już skończyłeś i idziemy TERAZ, a zwami spotkamy się za pół godziny przed hotelem- popatrzyłam teraz na Perri, Dan, Zayna, Tommo, Elkę i Liama
-Taa to za pół godziny- odpowiedział Zayn a ja chwyciłam mojego chłopaka za rękę i z trudem wyciągnęłam go od stołu. Gdy dojechaliśmy na górę to Niall wskoczył pod prysznic bo wcześniej mu się nie chciało, a ja szukałam dla nas jakiś ubrań. Po długim dylemacie wybrałam to:
i


Niall wyszedł z łazienki ubraliśmy się i na dole byliśmy akurat o czasie. Wsiedliśmy do czarnej limuzyny i pojechaliśmy do studia. Weszliśmy do The Island Def Jem Mousic Grup(TIDJM)a na środku saloniku stał moja nowa menagerka Jane.
-Hej Jane!!!- krzyknęłam i rzuciłam się jej na szyje
-Witaj Anabell widzę że jednak twoi przyjaciele też przyjechali- uśmiechnęła sie do mnie
-Tak to co idziemy kręcić teledysk?
-Tak ludzie już się rozstawili w parku. Który to twój chłopak? bo w końcu odgrywa ważną role w teledysku- spytała a ja wskazałam na Nialla on się tylko uśmiechną i podszedł bliżej
-A do jakiej piosenki ten teledysk i czy przypadkiem nie trzeba jej najpierw nagrać?- zapytał lekko zdziwiony
-Nagrałam ją jeszcze w Anglii TIDJM ma tam swoją drugą siedzibe a piosenka to "It's over, baby"
-aaa no dobra to jedziemy, tak?
-Tak chodzie- odpowiedziała Jane. Wszyscy wyszliśmy z budynku ponownie wsiedliśmy do limuzyny i po chwili byliśmy już w parku gdzie mają odbyć się nagrania/ Kazia

Tak to ja ostatnie 2 rozdziały były pisane przez Kadzie ale teraz była kolej na mnie piszcie komcie jak się podoba? kocham was SHAWTYS















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz